Způsob odběru
Osobní odběr na prodejně ve Stříteži u Trutnova
Zboží odeberete osobně na naší prodejně ve Stříteži u Trutnova.
Česká pošta - obyčejný balík, doba doručení cca 3 dny po obdržení platby předem nebo po odeslání na dobírku. Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce nebo uloženo na nejbližší pobočce České pošty.
PPL - doručení do 24 hod po odeslání zboží. Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.
Zásilkovna - zboží si osobně vyzvednete na Vámi vybrané pobočce
Způsob převzetí si určíte ve formuláři objednávky.
Způsob platby
Hotově
Zboží uhradíte v hotovosti na naší prodejně ve Stříteži u Trutnova při osobním odběru. Jakmile je objednávka kompletní (tzn. všechno zboží je pro Vás rezervováno na prodejně ve Stříteži), obdržíte e-mail. Zboží není nutné odebírat najednou (např. pokud není zakázka kompletní) - je možné odebrat položky, které jsou rezervovány.
Platba předem bankovním převodem
Zboží uhradíte předem bankovním převodem (popř. poštovní poukázkou) na náš účet KB 7900810297/0100. Platbu neprovádějte neprodleně po odeslání objednávky - k platbě budete vyzván(a) e-mailem po potvrzení dostupnosti objednaného zboží. Tento e-mail bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení úhrady. Jakmile obdržíme Vaši platbu, můžete zboží osobně odebrat (pokud je zakázka kompletní) nebo Vám bude automaticky zasláno, pokud jste zvolil(a) doručení zboží.
Platba v hotovosti při převzetí zboží
Zboží zaplatíte při převzetí v prodejně.
Způsob platby si zvolíte přímo v objednávkovém formuláři.
Doprava na Slovensko - pouze službou Zásilkovna!
Odpovědnost za vady
Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací ,nesprávnou montáží a nesprávným skladováním. Zboží při převzetí zásilkovou službou vždy pečlivě zkontrolujte, poškozené či jinak znehodnocené balíky reklamujte přímo u dopravce.
Dodávka objednaného zboží a odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka se řídí občanským zákoníkem.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v následujících případech:
1. v případě výrazné změny ceny zboží
2. v případě dlouhodobé nedostupnosti nebo ukončení výroby zboží
Pokud takový případ nastane, budeme Vás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě. Pokud se tak rozhodne, zašle nebo předá prodávajícímu zboží bez zbytečného odkladu, a to na své náklady.
Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky převodem na bankovní účet či v hotovosti na prodejně. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Zboží je možno vyměnit do 14 dní od převzetí, nepoužité a v originálním nepoškozeném obalu. Zákazník do balíku vloží kopii faktury a dopis, kde uvede za co si přeje zboží vyměnit. Doproručujeme domluvu předem na e-mail topbike@volny.cz na telefonu 499 393 391.
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Obchodní podmínky platí pro internetový obchod topbike.cz
Místo zpětného odběru:
ELIT Trutnov, Skřivánčí 770,
54102 Trutnov, Pneuservis Mach, Stará 97, 54101 TRUTNOV, zde může zákazník bezplatně odevzdat opotřebované pneumatiky k ekologické likvidaci osobně, nebo zasláním na uvedenou adresu. Místo zpětného odběru je viditelně označeno.